Az első benyomás megteremtése, avagy miért fontos a bejárat és a recepció folyamatos takarítása

Az évek során számos tanulmányt végeztek az első benyomások hatásairól, és a legtöbb esetben mindig ugyanarra jutottak, hogy mindössze 12 másodpercre van szükség ahhoz, hogy az emberek tartós véleményt alkossanak az irodánkról. Ha a vállalkozás „első” helye rosszul működik, piszkos, akkor fennáll annak a veszélye, hogy elüldözi a leendő ügyfeleket, a potenciális új alkalmazottakat és a kereskedelmi lehetőségeket.

Az Ön cégével kapcsolatban kialakított véleményeket általában a létesítmények bemutatása és a szolgáltatás minősége határozza meg. Szerencsére van néhány dolog, amit üzlettulajdonosként vagy irodavezetőként megtehet, hogy javítsa a jó első benyomás kialakulásának esélyét.

Hozzon létre egy „csábító” bejáratot

Az irodaház főbejáratának hívogatónak kell lennie az utcáról, hogy pozitív gondolkodásmódot alakítson ki a bejárati ajtón átlépő egyénekben és/vagy csoportokban. Ha van a közelben tereprendezés vagy cserepes növény, gondosan ügyeljen rájuk, és azonnal kezelje a lehullott leveleket. A bejáratoknak penész-, szennyeződés- és penészmentesnek kell lenniük .

Alkalmazzon megfelelő jelzéseket

Ügyfélként, aki először lép be az irodájába, az elvárás, hogy vendégként kezeljék. Győződjön meg arról, hogy pontosan oda érkeznek, ahová kell, a parkolóból történő jelzést követően, és jól láthatóan jelenítse meg cége nevét minden olyan helyen, ahol ez szükséges lehet.

Szereljen fel jelzéseket az egész épületben minden olyan helyre, amelyet az ügyfélnek meg kell látogatnia, például a mellékhelyiségben, a tárgyalótermekben és a vészkijáratban stb. Bár ennek kevésbé van köze a tisztasághoz, sokkal inkább a jól szervezett környezet kialakításához, mégis fontos.

Hozzon létre egy tágas fogadóteret

Általában ügyfeleink idejük nagy részét a recepción töltik, mielőtt az irodánkba vagy tárgyalónkba lépnének, ezért minden erőfeszítést meg kell tennünk egy hívogató várótér kialakítása érdekében.

Racionalizálja a forgalomáramlást

Az utolsó dolog, amire a leendő ügyfél első körben kíváncsi, az a munkaállomások útvesztőjén keresztül vezető út a tárgyalóig. Sokszor ez is meghatározó, hiszen a munkaállomások rendetlenek, piszkosak. Gondoljon arra, hogyan lehet hatékonyan megszervezni az irodai takarítást, a munkaállomások tisztítását és nem felejtkezhetünk meg az illemhelységekről sem.

A prezentáció, megbeszélés „általános javítása”

Nem is gondolnánk, hogy mennyit számít, ha egy potenciális ügyfél piszkosnak látja a tárgyaló asztalunkat, a szőnyeget, vagy épp piszkosak a falaink. rEz közvetlenül kapcsolódik ahhoz, hogy az Ön helyisége mennyire tiszta, és milyen rendezettnek tűnik első pillantásra. Vegyük észre, hogy bár az elérni kívánt hatás esztétikus, nem szabad lemondania arról, hogy az iroda valóban higiénikusan tiszta legyen.

A mellékhelyiségeket mindig gondosan rendben kell tartani, az alkalmazottak munkaállomásait és közös helyiségeit. Ezenkívül minden padlófelületet (szőnyeg vagy egyéb) rendszeresen kell tisztítani.

Amit a jó első benyomásról mondanak, az igaz – tényleg csak egyet kapsz.

Teremtse meg a megfelelő benyomást, és szánjon időt, hogy megismerjen minket és professzionális szolgáltatásainkat!